17/11/08

Επιδιορθώσεις Στίχων, "Για τη γιορτή της μητέρας"

Σήμερα είναι η Γιορτή της Μητέρας που είναι αγία (αφού μας γέννησε δε πά' να' χε παει με όλη τη Λάρισα; Σιγά τη μεγαλούπολη!) και γι' αυτό το έθνος των μαμόθρεφτων έχει αργία (αφού αργούν να καταλάβουν πως το Πολυτεχνείο πέθανε, μας τελείωσε, πάπαλα, κι άλλο νά' τανε, αγώνας σε λόγου μας κλπ).
Εμείς όμως οι μοδίστρες, που δεν είμαστε αργόσχολες ,απεργούμε από τους εορτασμούς. Συνεχίζουμε να δουλεύουμε. Τους δουλεύουμε δηλαδή. Γιατί κανένα δούλεμα δεν είναι ντροπή.


Η γιορτή της μητέρας- Άγριος Δημήτριος ο Καβαλάρης του Δούρειου Ήχου

Μικροαστοί, θα ψηφίσουν τα παιδιά σας
θα ψηφίσουν Αλαβάνους
ΣΥΡΙΖΑ, ΣΥΡΙΖΑ θα γίνουν.

Θα βραχυκυκλώσω το φερμουάρ
το φερμουάρ του Τσίπραστείου
να πάθει εγκεφαλικό
επεισόδιο η μπλογκοσφαιρούλα μου,
η ασφαιρούλα μου.
Ουάααα!
Θα ρίξω LSD
στο κόμμα του Αλαβάνου
μπας και τη βρούνε επιτέλους
τα ξενέρωτα αποκόμματα.
Ουάααα!

Μικροαστοί, θα ψηφίσουν τα παιδιά σας
θα ψηφίσουνε τον Αλέξη
ΣΥΡΙΖΑ, ΣΥΡΙΖΑ θα γίνουν
.

Αφιερωμένο σε όλα τα παιδιά των νοικοκυραίων που κάνουν την επανάστασή τους ψηφίζοντας ΣΥΡΙΖΑ!

10 σχόλια:

Niemandsrose είπε...

Αφήστε τα σκυλάδικα και πιάστε τα κομματοσκυλάδικα. Γαβ!

Stefanos είπε...

κόβεται το σκυλάδικο; ¨:P

Niemandsrose είπε...

Κόβεται και ράβεται στα μέτρα μας. ;)
Για να' ρθω από το τσαρδί σου να δω τι καλά έχεις μαγειρέψει πάλι σήμερα.

Επίκαιρο:
Μη φοβάσαι τη μαμά σου
βάλε με στην κάμαρά σου.
- Βάλε με, παιδί μου!
Βάλε με φως μου, βάλε με και πριν να φέξει, βγάλε με.

Stefanos είπε...

μη φοβάσαι τη μαμά σου βάλε με στην κάμαρά σου;
χμμ..
θα το χρησιμοποιήσω..

Niemandsrose είπε...

Ου να μου χαθείς, Σατυρε, παιδέρα, προφήτη!

Ανώνυμος είπε...

Τι μας το παίζεις τώρα εσύ;

νατασσΆκι είπε...

λοιπόν, όχι ότι παλιά δεν ήσουν καλή, αλλά τελευταία "κεντάς" -και κόβεις και ράβεις!
Η φασολίτσα σε εμπνέει;;;
:))))

και του χρόνου!
;)

island είπε...

Και θα γίνουν σύριζα μικροαστοί ή όχι;

Stefanos είπε...

δε φταίω εγώ που σατυρίζω. Τα ξεβράκωτα πιπίνια φταίνε!!

Niemandsrose είπε...

@Ανώνυμος , εδώ δεν έχω χρόνο να παίξω το δικό μου, τα δικά σας θα παίζω;

@νατασσάκι, ξέχασες το "πλέκω"...εγκώμια κυρίως. :))
Και του χρόνου σπίτια μας, που λένε.

@island, όχι. Θα γίνουν σφύριζα αριστεροί. ;)

@Prophet Estarian , καλά ρε, πώς ξέρεις αν φοράνε βρακί; Κανένα στρουμφάκι είσαι; Μουσάτο στρουμφ;