7/9/07

Αντίο κουρέλι...

5 σχόλια:

Maria Mikro Analogo είπε...

Σήμερα ήταν η κηδεία. Αντίο του. Ωραίο τραγούδι του αφιέρωσες...

Niemandsrose είπε...

Καλοκαίρι του 2000. Έκλεινα πίσω μου πόρτες.
"Δε θα 'ρθω πια στον τόπο που η πατρίδα μου
τον έδωκε το γιόρτασμα της νιότης,
παρά περαστικός, με την ελπίδα μου,
με τ' όνειρο που εσβήστη, ταξιδιώτης."
Για να ξεχαστώ τότε έβλεπα δυο και τρεις ταινίες τη μέρα. Η Γλυκιά Συμμορία στο βίντεο.Μεσημέρι και παντζούρια κλειστά. Το πρώτο μου απελπισμένο κλάμα.Μπορεί και όταν γεννήθηκα. Αλλά δεν είχα μνήμη.
Τώρα, στη μνήμη του.

Παρατηρήτηριο Πυλαίας είπε...

η γωγου ταιριαζει στα κουρελια να την τραγουδαν ακομα..

Καλησπέρα από την φθινοπωρινη Σαλονικη
Καλο ταξιδι Νικο Νικολαϊδη

άσκεπος είπε...

Σχετικό-άσχετο: Καταπληκτικό βίντεο κλιπ. Από τα καλύτερα που έχω δει (προηγούνται των Massive Attack). Και βγαίνουν μετά από χρόνια οι Red Hot Chilli Peppers με το "Other Side" και λένε όλοι "τι ωραίο!".

Niemandsrose είπε...

@_st_,καλημέρα από το ανοιξιάτικο λονδίνο (φάτηνα! χαχα)

@exiled, πότε ξενομανία, πότε ξενοφοβία και φιλοξενία. Όλα παίζουν. ;)
[για τους chili πρέπει να κάτσω να γράψω που τους είδα προσφάτως]